Hva vi ser på og går gjennom for at vi skal kunne tilby gode løsninger på produkt/vilkår, pris/premie, kostnadseffektivitet/administrasjon, samt forbedret risiko.
Vi jobber aktivt for våre kunder i hele prosessen, som kan defineres av fasene Analysefase, Anbudsfase, Servicefase og oppfølging.
Analysefase
Gjennomgang av løpende produkter mm.
Utarbeidelse av skadehistorie
Gjennomgang av behov
Anbudsfase
Utarbeide anbudsdokument
Gjennomføre anbudsrunder
Evaluering & forhandlinger - Klargjøre spesielle forhold i anbudene - Sammenstilling og evaluering av aktuelle tilbud - Utarbeide anbudsrapport/innstilling - Forhandlinger
Plassering & kontroll - Grunnlag for poliseproduksjon - Oppsigelse av gamle forsikringsavtaler - Kontroll av utstedte forsikringspoliser og fakturaer mm.
Servicefase
Løpende administrasjon
Kontinuerlig overvåke markedet
Assistanse ved skader
Utarbeide historikk
Nøytral rådgivning
Utarbeide manuelle ”servicepermer” til ansvarlige
Internettløsning for ansvarlige.
Oppfølging
Informasjonsmøter for ansatte
Utarbeide brosjyre om personal
Ulike typer seminar Etc.
torsdag 23. april 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar